Provocarea lunii Mai “ Dulce Romanie”

In 2010, luna lui octombrie, Mihaelei - De prin lume adunate a lansat prima provocarea "Dulce Romanie"De la prima editie si pana astazi proiectul initiat de Mihaela si-a atins scopul, acela de a vedea idei noi si de a ne cunoaste mai bine ... iar Dulce Romanie a devenit o traditie printre bloggerii culinari. 

Pe scara timpului, iata care sunt blogurile care au gazduit provocarea:
  • Octombrie 2010: De prin lume adunate  si-a ales ca ingredient dovleacul
  • Noiembrie 2010: Furnicuta Boscodina a venit cu o provocare dubla: nuci si usturoi
  • Decembrie 2010: Alison's Trial a ales: peste si fructe de mare
  • Ianuarie 2011: Pasiuni culinare ne-a propuns doua ingrediente: rucola (voinicica) si ciuperci, care ajuta la dezintoxicarea organismului
  • februarie 2011: Dulciuri fel de fel si-a ales un ingredient senzual potrivit pentru luna iubirii, ciocolata
  • martie 2011: Bucataria Furnicutilor ne-a provocat sa gatit cu: cafea si vin
  • aprilie 2011: Bucate pe alese ne-a indeamnat sa gatim cu miraculoasa miere si sa pregatim bunatati cu miel
  • mai 2011: Explora Cuisine a ales doua ingrediente: sparanghel si minunata dulceata de lapte, dulce de leche
  • iunie 2011: Dulcegarii Culinare ne-a provocat cu doua ingrediente: menta cea frumos mirositoare si cirese
  • iulie 2011: Retete fel de fel ne-a propus doua ingrediente: fructe de padure si busuioc
  • august 2011: Papa bun ne-a indemnat sa gatim cu pui si prune
  • septembrie 2011: Betty's Kitchen ne-a invitat sa gatim cu doua ingrediente de sezon: vinete si pere
  • octombrie 2011: My Fancy Cake a ales doua teme frumoase: cupcakes si Ziua recoltei
  • noiembrie 2011:  Xandrinne si ale ei ispravi culinare ne-a provocat sa pregatim bunatati cu mar si hrean
  • decembrie 2011: Cooking with my soul ne-a provocat sa gatim cu minunatul ghimbir si sa pregatim prajiturele pentru Craciun
  • ianuarie 2012:  Mitinita ne-a indemnat sa ne detoxifiem cu sau fara citrice
  • februarie 2012: Caietul cu retete  a ales pentru provcare doua teme: retete cu dragoste si  drojdie
  • martie 2012: Cristina's Blog - Arome si culori ne-a indemnat sa gatim  cu paste de orice fel  si frisca natural sau vegetala
  • aprilie 2012: Blog de sotie fericita ne-a invitat sa pregatim  specialitati pentru masa de Pasti (fie ele dulci sau sarate ) si bunatati cu mac.

Luna de luna gazdele ne-au surprins cu cate un ingredient inedit, spectaculos, imbietor sau o tema de suflet! ... iar paradele de final de luna s-au dovedit a fi surprinzatoare, cuprinzatoare .... adevarate spectacole pentru simturi! ...

In aceasta luna am marea placere sa fiu eu gazda unei noi editii a provocarii si va propun ca tema: retete cu SPANAC.

DSC_010011


Cine doreste sa participe la provocarea lunii mai sa posteze reteta(retetele) pe blogul personal, cu specificarea ca participa la Dulce Romanie - Provocarea lunii Mai 2012 si cu link catre aceasta postare (postare prin care eu am lansat provocarea lunii mai). 
Apoi va rog sa-mi trimiteti un mail pe adresa :  spicestaste@yahoo.com , pana pe 30 mai, care sa contina:
  • o poza cu preparatul final,
  • denumirea preparatului,
  • link catre postare voastra ( adresa unde poata fi gasita reteta voastra)
  • numele vostru,
  • numele blogului personal
La aceasta provocare puteti participa si daca nu aveti un blog, caz in care imi trimiteti pe mail : reteta, poza preparatului final si numele vostru.
Parada retetelor o voi publica pe 31 mai.

Sper sa va place tema aleasa si sa participati intr-un numar cat mai mare la provocarea din aceasta luna.
______________
Conform traditiei gazda lunii IUNIE 2012, va fi persoana care se va oferi prima, printr-un comentariu la aceasta postare.

37 de comentarii:

  1. Ador spanacul! Ma voi gandi la ceva bun!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai-ai, chiar e o provocare pentru mine :) Desi imi place, nu prea gatesc cu spanac. Iti doresc un numar mare de participanti!
    Ma gandesc si eu la ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spanacul e o provocare si pt mine! il ador, in familia noastra se consuma mult spanac, cu paste, in placinte sau sosuri, ciorbe

      Ștergere
  3. Ne place, ne place (provocarea ) :) O zi super faina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place :) o zi frumoasa iti doresc si tie:)

      Ștergere
  4. Si mie imi place spanacul si ma bucur ca ai ales aceasta tema. Mi-ar fi placut sa alegi si o tema dulce, dar am sa ma gandesc la mai multe retete cu spanac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place tema aleasa, ma reprezinta. Eu consum de fel foarte multe legume si verdeturi, carne mai putin ... iar dulciuri foarte rar.

      Ștergere
  5. Imi place spanacul si deja este si in gradina,deci abia astept sa gatesc cu el ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, sunt pregatita.Am reteta pe linea de start.Ador spanacul si abia astept sa vad o infinitate de retete!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gãtesc foarte des cu spanac, deci îmi place:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Spanac, ce frumos! Abia astept. Pot sa gazduiesc eu luna iunie? Pliiiz? Pretty pliz? Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da! ai fost prima! te pup si eu! o zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
    2. Yupiii-ai-yey! Abia astept, deja incep sa ma gandesc la ingrediente... Miam, miam!
      DAR, mai intai, retete cu spanac!
      Te pup draga mea si-ti multumesc ca ai fost asa draguta si mi-ai predat stafeta!

      Ștergere
    3. Yupi-ai-yey! Ce fain! Multumesc ca mi-ai predat stafeta draga mea, abia astept sa incep sa ma gandesc la ingrediente!
      DAR, pana atunci: SPANAC!
      Te pup!

      Ștergere
  9. Spanac, ce frumos! Abia astept. Pot sa gazduiesc eu luna iunie? Pliiiz? Pretty pliz? Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi place mult tema aleasa,o sa fie super sa vedem atatea retete cu spanac la un loc. O sa caut si eu ceva interesant.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-ar face mare placere sa fiu eu urmatoarea gazda.
    Cat despre spanac, eu il ador! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau Cristina, Andie a fost mai rapida ca tine si ea va gazdui provocarea in luna iunie!
      te pup si te imbratisez cu drag

      Ștergere
  12. Buna Andreea,frumos ales,suntem mari amatori de spanac, e un ingredient minunat,o sa ma gandesc la ceva deosebit...O zi frumoasa in continuare,Cosmin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astept cu mare drag o retete de la tine:) o zi faina si voua va doresc:)

      Ștergere
  13. O alegere minunata!! Voi venii si eu cu o reteta! Abia astept sa vad parada finala :)
    Pupici si bafta

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutare la toata lumea! Ideea este una extraordinara dar din pacate...nu imi place spanacul DELOC. Va sustin din toate punctele de vedere si abia astept luna iunie cu urmatoarea provocare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la final de luna, cand voi publica parada retetelor, sigur va fi una care sa-ti placa!

      Ștergere
  15. Andreea-Elena, bine ai venit la Dulce Romanie, iti multumesc pentru gazduire. Se anunta o luna verde, iar eu imi iau o dubla provocare: sa gatesc cu spanac ceva care sa ii placa si lui Sebastian :) O luna plina de flori si verdeata iti urez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela, imi face o mare placere sa gazduiesc acest proiect initial de tine:). Sebastian de obicei el o provocare si pt mine:))
      si aceasta luna sa fie pt tine plina de flori, verdeata, racoare (sub 32 de grade :) )

      Ștergere
  16. Foarte inspirata alegerea! Multumim de gazduire!
    Inspiratie si spor la bucatarit tuturor!
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari draga mea! Cu siguranta vei fi o gazda minunata!
    Foarte sanatos si delicios spanacul! Sper sa reusesc sa gasesc o formula care sa se potriveasca profilului meu :))
    Te pup si abia astept parada finala! Se anunta a fi spectaculoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Luna asta ai ales doar un ingredient. Spanacul e de sezon si e si foarte sanatos. Ma gandesc la ceva mai special. Numai bine si pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  19. Super tema,ai ales cum nu se putea ,ai bine!Am sa vin cu ceva delicios!Pupici
    Flory(retete fel de fel)

    RăspundețiȘtergere
  20. Si pe ultima,, suta,, de metri sau mai bine zis pe ultimul cm ma prezint si eu cu ceva delicios cu spanac......o zi faina iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere