Broccoli si rosii cherry la cuptor


Ce faci, cand iti e foame, e tarziu si mai ai si putin timp la dispozitie .... a! si sa nu uit mai ti sa ai si o silueta de invidiat sau iti doresti una de invidiat ... va spun ce am facut eu: broccoli si rosii la cuptor.

DSC_0022111

Ingrediente:
broccoli proaspat
rosii mici -cherry
parmezan proaspat ras
sare, piper, oregano

Broccoli l-am spalat apoi l-am rupt in mici buchetele. Rosiile le-am spalat, sters bine de apa si apoi le-am taiat in doua. In vase de ceramica individuale am asezat broccoli, si cateva jumatati de rosii, am presarat pe deasupra sare si piper dupa gust si pentru un plus de aroma am presarat si oregano. Pentru ca ne place cam orice fel de branza, am ras pe deasupra putin parmezan. Am dat vasele la cuptor. Dupa 15 minute cand broccoli a fost copt am scos vasele din cuptor si am servit imediat. (daca broccoli in 15 minute s-a copt se mai tin vasele la cuptor cat e nevoie, 5- 7 minute).
Broccoli cu parmezan = o combinatie geniala ... incercati sa fierbeti broccoli pe aburi, iar dupa ce s-a fiert (5-8 minute ii sunt suficiente - eu doar pe aburi fierb broccoli) stropiti-l cu putina zeama de lamaie si presarati parmezan pe deasupra  ... si o sa vedeti cat e de delicios! 
Imi place broccoli la nebunie, si cu orice ocazie in folosesc in preparatelele pentru masa de pranza, cina si chiar si mic-dejun ... dar eu il consum si crud. Broccoli am mai folosit la supa cu orez si cimbrusupa crema, omleta si chiar la pastele cu ton (eu folosesc si legume congelate din comert, mai rar, dar folosesc atunci cand nu mai am eu in congelator si nu am cum ajunge la piata). Broccoli merge folosit in multe preparate, supa de pui cu broccoli, la paste umplute sau neumplute, gratinat la cuptor, cu sos de branza cheddar ... si multe altele.


Reteta aceasta simpla cu rosii la cuptor o am de la mama, iar mama o citise mai demult intr-o revista culinara, Diabete Oggi Cucina n.4, 2010

9 comentarii:

  1. Un preparat usor si gustos!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatos,merge de minune langa orice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si gustos , pe placul meu .

    RăspundețiȘtergere
  4. Dieta e bunã, mai ales cã vine vara :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaaaaa...stai asa ca eu am o idee si mai buna....Pui niste ciuperci la tigaie cam 5 minute iar broccoli si rosiile si un pic de branzica le bagi in blender si le faci terci.Cand sunt gata ciupercile, le pui pe o farfurie si pui deasupra pasta de broccoli cu branza si tomate. DELICIOS
    Andreea trebuie sa te felicit de 1000 de ori pt acest blog:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Numai bunatati faci! Si papici foarte sanatoase.

    RăspundețiȘtergere
  7. fetelor si baieti! :) a fost o cina buna, satioasa si lejera, mi-a placut foarte mult. ma bucur ca va placut si voua! va mai astept in vizita sa vedeti ce mai gatesc eu

    RăspundețiȘtergere