Mamaliga si iaurt

pic 0491

Mamaligarul din mine vrea macar odata pe saptamana sa fie servit cu o mamaliga calda, fie ea facuta cum o face mama sau soacra ... dar isi vrea mamaliga ... Mamaligar ne e tot neamul! La noi mamaliga merge bine la orice masa! ... cu oua, branza dulce si smantana si un praf de sare, lapte dulce, lapte acru, varza dulce, varza acra, slana rumena, carnati iuti si afumati, branza de burduf, tochituri sau ciulama ... Iar uneori mamaliga, ramasa de cu o zi inainte, taiata in felii groase de un deget si rumenite pe plita sobei face deliciul diminetilor langa un iaurt facut in casa ... un fel de maxi-breakfast la gura sobei ...


P.S.: de data aceasta mamaliga si iaurtul au fost pregatite de soacra mea ... eu doar mi-am mancat linistita portia.

7 comentarii:

  1. Mincam des cind eram acasa, mamaliguta cu iaurt, doar ca iaurtul il faceam eu... cit imi lipseste o vacuta cu lapte adevarat, nu din cel de la alimentara... Acum mi-ai facut pofta si ma autoinvit la tine... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cunosc sentimentul, am lipsit o buna vreme de acasa si am dus dorul laptelui, a iaurtului de casa! te primesc cu mare drag! am facut si eu iaurt, mai am si ceva iaurt cu dulceata de nuci verzi :D
      luni ma pun pe treaba si am sa mai fac iaurt!

      Ștergere
  2. Polenta e yogurt fatto in casa!!! Ma che bontà!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce amintiri placute mi-ai starnit.La bunici mancam asa ceva si parca nimic nu era mai bun.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place mamaliga, chiar diseara am in plan sa fac langa un ostropel :) Cand eram mai mica o mancam si cu ciorbite, acum am devenit putin mai pretentioasa:)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici sunt si eu...bunica mea punea uneori gem si putin ulei...mmm...ce vremuri :)

    RăspundețiȘtergere