Kebab de oaie



Ingrediente:
500  grame carne tocata de oaie
*eu am folosit pulpa
3 linguri de nuca prajita si tocata
1 ou
1 ceapa rosie taiata marunt
2 linguri de menta tocata
2 lingurite de garam masala
1 lingurita de fulgi de ardei rosu iute(optional)
1 lingurita de coriandru macinat
1 lingura de sare, dupa gust
2 catei de usturoi(optional, eu nu am pus)
12 bete frigarui de bambus.
ulei pentru uns gratarul

Mod de preparare:
Toate ingredientele le-am amestecat bine. Amestecul l-am pus la rece pentru 1 ora. 
Am scos carnea din frigider si am impartit carnea in 12 parti egale. Cu degetele inmuiate in apa rece, am modelat kebaburile pe betele de bambus. 
***Betele de bambus e bine a fi tinute cateva mine in apa, pentru a preveni arderea lor in timpul frigerii pe gratar a kebaburilor.
Am pus gratarul la incins...uns bine cu ulei si am asezat kebaburile unul langa altul...le-am intors din cand in cand pentru a se praji bine pe toate partile....


Intr timp am pregatit si garnitura de orez simplu, de data aceasta am folosit un orez basmati, bun, aromat. Am scos chutney-ul din frigider ... si am asteptat kebaburile!
Fotografiile mele nu pot spune multe si n-au nici macar parfum....din pacate!....dar kebaburile au fost foarte bune.


4 comentarii:

  1. wow.. cat imi place kebabul !! bun rau ! n-am mai mancat de o vesnicie.. asa ca iau de la tine unul mic.. nici nu te mai intreb daca pot ;)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. :D! ma bucur Antonina ca-ti place, si mie mi-a placut...eee daca eram mai pe aproape cu drag si 10 kebab-uri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu toata stima dar in reteta originala nu se pune ou si ceapa in Kebab!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Crsti Macovei ....probabil... dar asta nu inseamna ca nu ne putem juca cu ingredientele in bucatarie:)...

    RăspundețiȘtergere