Curry de pui/ Chicken Curry


Ingrediente:
un piept de pui (400-450 grame)
4 lingurite curry
2 lingurite de piper proaspat macinat
2 linguri suc de lamaie/ otet
1 fir ceapa verde/ 1 ceapa mai mica
1 fir usturoi verde/2 catei usturoi
1/4 lingurita scortisoara
1 praf de nucsoara
2 linguri ulei de orez
1/2 ceasca de lapte de vaca/cocos
sare

Mod de preparare:
Carnea am taiat-o cubulete mici, de pana la 2 cm. Ceapa si usturoiul  le-am spalat, curatat si taiat marunt. Intr-un bol am amestecat praful de curry, scortisoara, nucsoara, piperul, sucul de lamaie, ceapa si usturoiul. In aceasta marinata am asezat cuburile de pui. Am dat carnea la rece pentru 30 de minute (optional ... insa, eu prefer sa o las sa se odihneasca putin, cat sa intre bine in carne aroma condimentelor).
Am pus pe foc o tigaie intinsa. Cand tigaia s-a incins bine am turnat uleiul de orez si am adaugat carnea marinata. 


Tigaia am tinut pe un foc mic, insa dupa 10 minute am crescut putin focul. Dupa alte 10 minute am adaugat jumatatea de cescuta de laptele...


... am lasat sa mai stea pe foc 3 minute si am oprit. Am adaugat sare dupa gust.


Am servit imediat cu un orez simplu.

Foarte bun curry de pui...mi-a placut foarte mult! 
Curry, fie cu carne sau cu legume este delicios .... sau cel putin papilele mele sunt innebunite dupa gustul acestui condiment asiatic......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu