Cartofi si morcovi la cuptor cu sos cheddar


 Ingrediente:
(pentru 4 portii)
350 grame cartofi noi
200 grame morcovi mici
1 lingurita ierburi provence
1 lingura seminte de susan
20 ml ulei de susan
50 grame mozzarella rasa
150 grame sos cheddar*
1 lingura unt
pesmet
sare

Mod de preparare:
Cartofii, spalati si curatati, i-am pus la fiert in apa cu sare. Intre timp, am fiert pe aburi si morcovii.
Am uns un vas termorezistent cu unt si am presarat pesmet. Am asezat cartofii, taiati pe jumatate sau in patru, sa fie cam de aceeasi marime, si morcovii. Am presarat ierburile provence, mozzarella si semintele de susan. Am turnat pe deasupra legumelor uleiul de susan si sosul cheddar.
Am dat vasul la cuptor(incalzit in prealabil la 200 grade Celsius) pentru 15 minute.
Inainte de a fi servit legumele am presarat un praf de sare gronjuroasa.
Aceste legume cu sos cheddar sunt garnitura ideala pentru un peste la gratar .... A fost nemaipomenit!



*de data aceasta am folosit un sos la plic, foarte bun de la Schwartz: "Cheddar Chesse Sauce", primit cadou de la o buna prietena....si cu drag l-am devorat!...am mai primit cateva pliculete cadou, amestecuri pentru miel si sosuri pentru vita ... foarte bune, ii multumesc mult!

Sosul cheddar este un sos deosebit, cu o textura cremoasa...merge de minute si cu broccoli sau/si cu conopida.


imaginea cu sosul nu-mi apartine, sursa http://www.mysupermarket.co.uk

2 comentarii:

  1. credca sosul intr-adevar este bun.am sa-l incerc cu prima ocazie cand am sa cumpar branza cheddar.dar 2 Lg de ulei de susan nu e foarte mult ?n-a iesit cu o aroma prea tare de susan ? o fi ulei de susan pentru gatit,nu din ala presat la rece,care e extrem de aromat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna pansy, sosul este foarte bun intentionez sa postez cat de curand cu il prepar si eu. legat de uleiul de susan,e presat la rece.am gresit cantitatea..nu 2 lg ci 20 ml...cam 1 lingura si ceva

    RăspundețiȘtergere