Supa de salata


Ingrediente:
3 salate verzi
1,5 l apa
3 fire ceapa verde
2 fire usturoi verde
200 grame carnati de casa
100 ml iaurt
1 galbenus de ou
o legatura asortata de frunze de leustean, patrunjel, marar
2 oua
sare, piper

Mod de preparare:
Se pune apa la fiert, cand a inceput sa dea in clocot se adauga ceapa si usturoiul taiate marunt si o ramura de leustean. Dupa 2-3 minute se adauga salata si loboda, rupte in bucati cu mana.
Supa, se lasa sa fiarba inca 5 minute, la un foc mic. Se adauga supei felii de carnati, prajite in prealabil in putin ulei, si se opreste focul.
Am batut un galbenus cu iaurt si am potrivit de sare si piper. Am taiat frunzele de patrunjel, marar si o ramura verde de leustean. La cateva minute, dupa ce am oprit focul, am adaugat supei iaurtul batut si frunzele maruntite. Am amestecat bine si am servit imediat cu bucatele de omleta pufoase.
Pentru omleta am folosit 2 oua si albusul ramas.

Sursa: "Carte de bucate" de Sanda Marin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu