Supa de carne

Am urmat pasii retetei "Supa de carne", din cartea semnata de Sanda MarinCarte de bucate. Am modificat cantitatiile, insa pasii de fierbere i-am respectat, pentru ca mi-am dorit o supa gustoasa! Insa, am adaugat cuisoarele, pentru ca mie si mamei ne plac foarte mult.
Cartea Sandei Marin, a fost printre primele mele carti culinare achizitionate. Pentru mine, cartea este importanta, pentru cred ca "Civilizaţia fără cultură, ca şi cultura fără civilizaţie pot supravieţui, dar una fără alta nu înseamnă nimic " Al.O.Teodoreanu, Prefata la Sanda Marin,Carte de bucate. Cu ajutorul cartii am invatat sa fac o paine, sosuri, tocanite, fripturi, dulciuri si dulceturi. Una din retetele care-mi vin in minte, acum, este rasolul de vita cu varza, un preparat nemaipomenit de gustos!
Suntem inconjurati de atata informatie, de mirodenii, ierburi, avem prietenii din toate colturile lumii si inevitabil, din curiozitate testam diverse mancaruri, dulciuri si bauturi care mai de care mai exotice pentru noi. Atata timp cat exista o carte ca a Sandei Marin, nu am sa uit sa mai gatesc si romaneste!


Ingrediente:
500 grame carne de manzat
2,5l apa
3 morcovi
2 cartofi
1 radacina patrunjel
1 telina mica
1 ceapa mare
cuisoare
sare, piper
taitei de casa
frunze patrunjel

Mod de preparare:
Se pune apa la fiert si cand a inceput sa dea in clocot, se reduce focul si se adauga carnea. Se lasa sa fiarba la foc mic. Cand se formeaza spuma deasupra se indeparteaza cu ajutorului unei spumiere, procedeul se va repeta de doua ori. Se spala si se curata toate legumele, iar in ceapa se vor infige 8-10 cuisoare. Se adauga legumele la supa si se lasa sa fiarba pe foc mic, timp de 2 ore. Cartofi se vor adauga la supa in ultima jumatate de ora. Se acopera oala cu un capac, pentru ca sa nu scada supa prea mult, lasand o mica deschizatura. 
Dupa ce a trecut timpul de fierbere se strecoara supa si se pune din nou la foc mic. Cand da in clocot se adauga taitei de casa si se lasa sa fiarba cateva minute( in functie de timpul de fierbere al taitelor). Se condimenteaza cu sare si piper, si se adauga frunzele de patrunjel tocate marunt.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu