Pui cu mar, ciuperci si cimbru



 Ingrediente:
 (pentru 2 portii)
250 grame carne pui (piept sau pulpe dezosate)
150 grame ciuperci champinion proaspete
1 mar
1 fir usturoi verde
1 lingura ulei de masline
1/2 ceasca de vin alb
1 lingurita cimbru uscat
sare, piper dupa gust
4 felii de branza topita

Mod de preparare:
Am curat ciupercile si le-am taiat felii subtiri. Carnea de pui am portionat-o in cuburi de pana la 2 cm. Marul l-am spalat, curatat si taiat cubulete. Firul de usturoi, spalat si curatat, l-am taiat marunt. Branza am taiat-o in felii subtiri.
Am pus la incalzit, la un foc mediu, o tigaia. Cand s-a incins tigaia, am adaugat uleiul de masline, imediat am adaugat si cuburile de pui, cimbrul si partea alba a usturoiului. Am lasat carnea pe foc timp de 5 minute, mestecand din cand in cand sa nu se arda.
Am adaugat ciupercile, cuburile de mar si am lasat la foc mediu pentru 8 minute, avand grija si sa mestec din cand in cand( nu a fost nevoie sa adaug apa, pentru ca lasa ciupercile).
Am adaugat vinul alb, iar dupa 1 minut, timp in care se evapora alcoolul, am adaugat branza, restul de usturoi si am condimentat cu sare si piper, dupa gust. Am pus un capac peste tigaie, pentru a se topi bine branza. Dupa 1-2 minute, am oprit focul.
L-am servit imediat!



***Reteta am citit-o intr-o publicatie culinara italiana, "3 pubblicazioni indispensabili in cucina : Cucina veloce, Primi piatti, Cucina leggera"/2010
Mai pregatisem pui cu ciuperci, dar aceasta reteta de pui cu ciuperci si mere este senzationala! Am dat o nota aparte retetei introducand cimbrul, una dintre mirodeniile copilariei mele, de care m-am indragostit si este nelipsit in bucataria mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu