Hamburger

Ingrediente:
(pentru 4 portii)
300 grame amestec carne pentru chiftele, gata preparat
4 chifle
salata verde
ridichii
cascaval

Mod de preparare:
Cu 10 minute inainte de ora pranzului, am format din carne 4 hamburgeri pe care i-am asezat pe gratarul incins. I-am prajit pe o parte si pe alta pana ce s-au rumenit putin.
***Se intampla sa pastrez 200-300 de grame din amestecul gata preparat pentru chiftele la congelator si atunci cand am pofta de un hamburger, o chiftea la cuptor  sa  il folosesc. 
Am taiat chiflele in doua, si am pus in mijloc o frunza mare de salata creata, cateva feliute de ridichie(inca mai sunt pe piata si merita sa ne bucuram de ele), cascaval si peste hamburgerul, direct luat de pe gratar. Si uite asa in  numai 10 minute pranzul meu a fost gata!

Astazi am pregatit hamburgeri simpli asa cum imi plac mie, dar merg serviti cu diverse sosuri, dulci sau picante ,si legume ca varza, rosii, rucolla, castraveti cruzi sau murati, ceapa....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu