Frittata cu anghinare si patrunjel

Ingrediente:
(pentru 2 portii)
4 oua mari
2 inimi de anghinare
2 linguri suc de lamaie
2 linguri de parmezan proaspat ras
1/2 lingurita de fulgi de ardei iute
3 linguri de patrunjel tocat
sare
2 linguri ulei de masline

Mod de preparare:
Eu am folosit anghinare de la conserva. Am strecurat si taiat felii inimile de anghinare. Am asezat anghinarea intr-un bol si am stropit-o cu sucul de lamaie. Am batut ouale cu putina sare si fulgii de ardei iute. La sfarsit, am adaugat patrunjelul tocat si parmezanul proaspat ras, am amestecat bine.
Am pus o tigaia la incalzit pe aragaz la un foc iute. Cand tigaia s-a incalzit bine, am adaugat uleiul de masline si l-am lasat sa se incinga. Am pus anghinarea, scursa bine, in tigaia. Am agitat tigaia pentru a nu se prinde anghinarea. Dupa, doua minute, am turnat, peste anghinarea din tigaie, oualele batute. Am dat tigaia la un foc mic si am acoperit cu un capac pentru a se coace bine frittata. O alta varianta ar fi sa se introduca frittata la cuptor, iar, in cel mai fericit caz, sa se coaca folosind o tigaie speciala pentru frittate.


O frittata gustoasa si deosebit de aromata!


Cantitatiile din reteta pot varia in functie de preferintele fiecaruia. Frittata merge si mai bine daca se foloseste anghinare proaspata sau o anghinare conservata in ulei de masline, de buna calitate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu