Chifle I

Ingrediente:
250 grame faina alba
4 grame drojdie uscata
150 ml apa minerala 
(temperatura camerei)
1 lingurita sare
1/2 lingurita zahar
2 1/2 linguri ulei

1 galbenus batut cu sare

Mod preparare:
Am facut un aluat din ingredientele de mai sus. Am framantat bine. Aluatul  l-am aseazat intr-un vas si l-am acoperit cu folie de plastic. Am lasat aluatul la dospit pentru 30 de minute.
Am impartit aluatul in trei parti. Am format din aluat 2 chifle si un colacel. Le-am asezat in tava de copt, tapetata cu faina. Am lasat se mai odihnesca chiflele 30 de minute.
Am uns cu putin galbenus batut cu sare, am presarat faina si am crestat cu un cutit ascutit chiflele.
In cuptorul preincalzit (210 grade Celsius) am introdus tava si am lasat sa se coaca chiflele pana ce s-au rumenit putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu