Biscuiti cu sofran si ceva in plus...



Ingrediente:
100 grame faina de grau integrala
150 grame faina alba tip 0
50 grame unt 80% grasime
50 grame zahar
1 varf cutit sofran
1 jumatate de lingurita de praf de copt
50 ml lapte
50ml lichior lamaie ( Limoncello )
putin sare
si acel ceva in plus . . . scortisoara

Mod de preparare:
Am setat cuptorul la 190 de grade Celsius. Am macinat zaharul impreuna cu sofranul. Am fiert laptele si cand s-a mai racit am adaugat untul si am mestecat pana s-au topit untul. Intr-un vas am pus faina, praful de copt, sarea si  zaharul tos cu sofran. Treptat am adaugat compozitiei si laptele cu unt, apoi lichiorul de lamaie. Dupa ce am framantat aluatul am intins o foaie subtire de 0,5 cm si am taiat biscuitii in forme rectangulare.
***Aluatul este suficient pentru o tava.
Intr-o tava am pus o foaie de copt si peste am asezat biscuiti la distanta intre ei. 


Am dat tava la cuptor pentru 20 minute.
Dupa ce am scos tava din cuptor am presarat deasupra biscuitilor scortisoara macinata .... se obtine o aroma speciala, parca de sarbatoare...


Odata ce ai muscat dintr-un biscuite simti scortisoara si mai apoi sofranul din interior ... aromele se combina atat de placut si fin......
Biscuitii, dupa ce s-au racit, i-am pus intr-o cutie metalica unde pot fi pastrati cateva zile.



O reteta de biscuiti rapida si sanatoasa, nu are mult zahar si am folosit si faina integrala, in doar 25 de minute sunt gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu